Ön itt jár: Kezdőlap > Vevőtájékoztató

Vevőtájékoztató

Tartalom:

0. Diszkréció
1. A kosár tartalma
2. Bejelentkezés
3. Számlázási és szállítási adatok
4. Ellenőrzés
5. Megrendelés
6. Áruátvétel - Szállítási határidő - Szállítási díj
7. Regisztráció
8. Fizetési lehetőségek
9. Adatvédelem
10. Jótállás, garancia
11. Elállás joga
12. Panaszával fordulhat
13. Általános szerződési feltételek

Cégadatok:

Hidro-Trend Plusz Kft.
1139 Budapest, Teve u 1/d.

Rendelését leadhatja telefonon az ügyfélszolgálatunk telefonszámain vagy a webáruházon keresztül.


0. Diszkréció

Az általunk küldött csomagoknál semmi nem utal annak tartalmára. Minden érdeklődést, rendelést a lehető legbizalmasabban kezelünk és a legdiszkrétebben járunk el.

1. A kosár tartalma

Megrendelni csak azon termékeket tudja, melyeket a kosarába tesz. A kosár tartalma bármikor módosítható, a benne lévő termékek törölhetők. Itt láthatja megrendelésének részleteit és értékét.

2. Bejelentkezés

Megrendelést csak regisztrált felhasználók a bejelentkezést követően adhatnak le. A regisztrációval kapcsolatos részletes információt a Regisztráció menüpontban olvashat.

3. Számlázási és szállítási adatok

Itt láthatja a regisztráció során megadott számlázási és szállítási adatait melyeket a módosít gombra kattintva aktualizálhat, módosíthat. Valamint a kívánt szállítási módot is itt kell megadnia. A módosít gombra kattintva a Megjegyzés rovatban lehetősége van egyedi igények jelzésére. Előfordulhat, hogy egy termék több színben vagy formában is elérhető. Ezeket az információkat a termékleírásban jelezzük és a MEGJEGYZÉS rovatban tudja az ön által választott lehetőséget jelezni felénk. Amennyiben nem jelzi a választott formát, úgy egy általunk választottat fog kapni, általában a képen szereplőt. Ha egy képen több termék szerepel, akkor munkatársaink felveszik önnel a kapcsolatot. 
Fontos: Szállítási címnek olyan címet adjon meg ahol hétköznap munkaidőben át tudja venni a csomagot, illetve megadhat olyan címet ahol valaki biztosan át tudja venni.

4. Ellenőrzés

Kérjük ellenőrizze még egyszer megrendelését. A fenti menüsorra kattintva visszatérhet az előző lépésekhez és módosíthatja megrendelését. Ha mindent megfelelőnek talált, az Rendelés folytatása gombra kattintva érvényesítheti megrendelését, amelyről hamarosan visszaigazolást kap e-mailben. A megrendelhető áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg. A termékleírásokat a gyártók bocsátották rendelkezésünkre, így ezek pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. Az árucikkek mellett található fotók szimbolikus jellegűek, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet. A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. A megrendelés a visszaigazolást követően lép érvénybe!

5. Megrendelés

A megrendelhető áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg. A termékleírásokat a gyártók bocsátották rendelkezésünkre, így ezek pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. A árucikkek mellett található fotók szimbolikus jellegűek, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet. A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. A megrendelés a visszaigazolást követően lép érvénybe! A megrendelés után a program küld egy automatikus visszaigazolást. Ezután munkatársaink levélben jelzik önnek a termék elérhetőségét.

6. Áruátvétel - Szállítási határidő - Szállítási díj

2 munkanapos szállítási határidőt vállalunk készleten lévő termékeinkre, amennyiben rendelését 14 óráig leadja. A készleten nem lévő termékeknél a szállítási határidő 3-4 munkanapra módosul. 
Amennyiben előreutalással fizet, úgy az átutalás számlánkra való beérkezésétől számítjuk a szállítási határidőt.
Ha személyesen szeretné átvenni a játékait, ügyfélszolgálati irodánkban, nyitvatartási időben megteheti. Amennyiben nyitva tartáson kívüli időpontban szeretné a terméket átvenni, egyeztessen időpontot ügyfélszolgálatunkkal. Előreutalás esetén 990 Ft, utánvétel esetén 1.490 Ft.szállítási díjat számolunk fel, Magyarország egész területén, mely csomagra értendő, 1 csomagba több termék is elfér, ezért érdemes több terméket rendelni egyszerre. Vannak olyan termékek melyeknél méretük vagy súlyuk miatt, a szállítási díj növekedhet, erről természetesen tájékoztatjuk vásárlóinkat.

Csomagjainkat a GLS Hungária Kft. juttatja el önökhöz.

7. Regisztráció

Az áruházban történő rendeléshez Önnek regisztráltatnia kell magát. A regisztrációt bármikor egyszerűen végrehajthatja. A regisztrációkor megadott adatokat (név, cím, telefonszám) kizárólag csak a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, azt bizalmasan kezeljük, harmadik félnek át nem adjuk. Az áruház semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért. A regisztrációkor megadott személyes adatokat egy Ön által megadott e-mail címmel és jelszóval tároljuk a későbbi azonosításhoz. Az azonosítók megadásával adataihoz bármikor hozzáférhet, és módosíthatja. Amennyiben jelszavát elfelejtené, úgy email címe megadásával, új jelszót kérhet, melyet e-mailben küld meg a rendszer automatikusan. 
Fontos: amennyiben szeretne a továbbiakban információkat kapni az áruházunkban megjelenő újdonságokról,akciókról, akkor regisztráláskor iratkozzon fel hírlevelünkre.

8. Fizetési lehetőségek

A vételár a feltüntetett termékek melletti ár, melyek bruttó (Áfa-t is tartalmazó) áron kerülnek feltüntetésre.

8.1.

Személyes átvétel:
A megrendelt árut Ön átveheti irodánkban személyesen nyitvatartási időben vagy egy előre egyeztetett időpontban, készpénzfizetéssel. A rendelt terméket 2 hétnél tovább nem áll módunkban raktározni, ezért ha ezen időn belül nem veszi át a terméket akkor a rendelést automatikusan töröljük.

8.2.

Futárszolgálat előreutalással:
Az áru ellenértékét és a szállítás költségét a megrendelés után, bankszámlánkra történő előre utalással tudja teljesíteni.

8.3.

Futárszolgálat utánvéttel:
Az áru ellenértékét és a szállítás költségét a szállítást teljesítő futárnak az átvételkor kell kifizetni a megrendelés visszaigazolásának megfelelően.

9. Adatvédelem

A regisztrációhoz szükséges néhány személyes adat megadása is. Csak olyan információkat kérünk Öntől a regisztráció folyamán, amelyek feltétlenül fontosak ahhoz, hogy küldeménye célba érjen. Telefonszámára azért van szükségünk, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket is tisztázhassuk Önnel. Kérjük, ennek érdekében pontosan adja meg a kért adatokat!
Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

10. Jótállás, garancia

Tudjuk, hogy sok a leírt információ, de kérjük, olvassa végig, hogy tisztán lásson! A média és az internet tele van hibás, általánosított, rosszul idézett, félreértelmezett jogszabállyal, ezért fontos, hogy pontosan tudja, mik vonatkoznak a fehérneműkre, higiéniai, drogériai és intim termékekre! Mindennemű kifogását kizárólag e-mail-ben tudunk fogadni, kezelni és feldolgozni - kattintson a kapcsolat menüpontra fent, ha üzenetet akar küldeni. Amikor megkapja a csomagot, az alábbiakat kell követnie:
1. a csomag kézhezvétele után csomagoláson keresztül nézze meg, hogy a termék tetszik-e, azt kapta-e amit rendelt - ha nem, azonnal küldje vissza a feladónak! Mellékelje hozzá kifogását, illetve kérését néhány soros levélben!
2. ha tetszik a termék, óvatosan vegye ki a csomagból, ne téphe el a csomagolást! A terméken gyári zsugorfóliát és/vagy gyári anyagvédő síkosító permetet talál. A fóliát ne vegye le, a permetet ne törölje le, a terméket ne mossa el! Csak tegye bele az elemeket (az elemnyílásnál egy kicsit nyissa szét a fóliát) és próbálja ki, hogy megfelelően működik-e, nincs rajta sérülés! - ha problémát tapasztal, azonnal küldje vissza a feladónak! Mellékelje hozzá kifogását, illetve kérését néhány soros levélben!
3. ha a termék megfelelt elvárásaidnak, nyugodtan kibonthatod a fóliából és használhatod "élesben" is!

Egy bizonyos terméket - ami esetleg gyári hibás - kizárólag ugyanarra a típusú termékre tudunk cserélni. A műanyag termékeket éles használat előtt (miután műszaki hibátlanságát megállapította) meg kell tisztítani (az elektromos részekbe nem kerülhet nedvesség).
Amikor sajnos nem tudunk cserélni (azonnal visszapostázzuk a csomagot), ha:  láthatóan szándékosan eltört, roncsolt, késsel felszeletelt, eltépett termék, vazelintől, olajtól egyéb nem szexuális termékekhez kifejlesztett krémek által okozott anyagsérülés, málás, nem rendeltetésszerű használat (pl. a nem vízálló termék fürdőkádban történő használata), eltört kupak és/vagy elemtartó, elemcsatlakozó érkezik vissza hozzánk.

Nagyon fontos: a vibrátorok és egyéb szexuális kiegészítők a hüvelyhez, péniszhez lettek tervezve és gyártva, NEM az emberi ököl erejéhez. Rotáló, forgó vibrátorokat ne szorongasson (még ha nagy a kísértés, akkor se!), mert kárt okozhat a mechanikában! Használat közben vigyázzon, ne térdeljen rá az ágyban, reggel ne lépjen rá az ágy mellett felejtett termékre, mert az ilyen jellegű sérülések, törések, eldeformálódások miatt nem tudunk cserélni!
Ha Ön a visszaküldendő termékhez bármilyen ajándékot, előnyt kapott, a visszaküldendű termékhez kérjük, a bontatlan, még használatba nem vett ajándékokat is csatolja! Semmilyen terméket nem tudunk fogadni, amennyiben Ön az ajándékokat megtartja, azokat nem juttatja vissza (ez sajnos a rendszeres hazai visszaélések miatt van).

A fehérneműk és ruhák esetében:
Ha a csomagot megkapta és azzal szembesül, hogy véletlenül mást kapott mint amit rendelt (különbözik a megrendelést visszaigazoló mail-ben és a terméken látható cikkszám) vagy a termék már a csomagoláson keresztül sem tetszetős, vagy kibontás után gyári hibát talál (pl. hiányzik egy nyakpánt, hiányzik belőle a cipzár, stb.) a terméket azonnal küldje vissza, természetesen kicseréljük. Kérjük, hogy a szettekben vásárolt fehérneműnél a harisnyát csak akkor bontsa ki, ha a szett többi része megfelelő! Fűzős ruháknál, mídereknél, stb., a fűzőt minden esetben, felvétel előtt ki kell engedni! Kérjük, hogy fehérneműknél használja az oldalon található mérettáblázatot, amivel a méretekkel kapcsolatos kérdések, problémák, kifogások elkerülhetők!

Fontos: Fehérneműt csak tiszta fehérneműre próbáljon! Viselt, szennyezett, foltos, gyűrött, dohányszagú, mosott, eltépett ruhát sajnos nem tudunk cserélni. Az ilyen állapotban visszaküldött fehérneműt automatikusan visszapostázzuk.
Fehérnemű, harisnya, harisnyaruha/cicaruha, harisnya alapanyagú ruha, szexuális eszköz, intim és higiéniai termék valamint a lakk és latex ruhák sajátos használatuknál fogva és higiéniai okokból nem küldhetők vissza, ha a csomagolás megbontásra került. Bontatlan termék visszaküldhető, munkatársaink ellenőrzik a csomagolás, a termék gyári állapotát (biztonsági etikett, zsugorfólia sértetlensége, csomagolás gyári forrasztása, gyári síkosító permet megléte, stb.), s ha a termék nem gyári állapotú, a terméket visszaküldjük a feladó részére. A sértetlen, gyári állapotú termék visszaküldésének díja Vásárlót terheli. Originál termék esetén, termékcsere illetve pénzvisszafizetés (ha volt, postadíjjal együtt) kérhető, ami haladéktalanul, legkésőbb 30 napon belül kerül rendezésre, postai úton. A ruhaneműkre és segédeszközökre általános jótállást vállalunk.   

Van-e elállási jog?

…idézet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jogi tájékoztatójából: „A gyorsan romlandó élelmiszereket vagy higiéniai cikkeket szintén feltétel nélkül visszaküldhetem? Nem, mert gyorsan romlandó termékek (például nem tartós élelmiszerek, vágott virág) és természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek (például használt fogkefe, golyósdezodor, fehérnemű, masszázsolaj, szexuális segédeszköz, kozmetikumok, étrend-kiegészítők) esetén sem állhat el a fogyasztó a szerződéstől.
Fontos: a higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket is visszaküldhetjük, amennyiben a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottuk fel, vagyis a terméket még nem vettük használatba. Tehát, ahogy pl. egy fogkefét sem vesz meg senki, viszi haza, használja, majd visszaviszi, ez szexuális termékek esetében sem lehetséges. Mikor veszítjük el elállási jogunkat műsoros CD, DVD lemez, illetve számítógépes szoftverek vásárlásakor? A lemezen tárolt szerzői művek (CD, DVD), valamint a számítógépes szoftverek esetében akkor nem gyakorolhatjuk elállási jogunkat, ha a csomagolást (védőfóliát) már felbontottuk, hiszen ilyenkor lehetővé válik számunkra a szerzői jogi védelem alá eső termék használata, valamint többszörözése is, amelyért szerzői jogdíjat kellene fizetni. Ha azonban a terméket az eredeti csomagolásban, felbontatlanul visszaküldjük vagy visszavisszük az eladó üzletébe, az eladó köteles az általunk kifizetett összeget részünkre visszafizetni.”  

Szeretnénk egyértelműen láthatóvá tenni, hogy a Felnottekboltja.hu-nak fontos a Vásárló elégedettsége és hogy cégünk létező, valódi cég, pontos címmel és telefonszámmal, ahol nyitvatartási időben megtalálhatóak vagyunk.  Éppen ezért, a jogszabállyal ellenkezőleg, a Felnottekboltja.hu az intim termékre (szexuális eszközök, kiegészítők) 60 nap garanciát vállal, ami érvényesíthető:
• ha a termék a www.felnottekboltja.hu webáruházban lett megrendelve (a rendelési szám mindenképp szükséges)
• Kérünk minden Vásárlót, hogy a ruhák és eszközök "éles bevetése" előtt győződjön meg a termék kifogásolhatatlan állapotáról és működőképességéről! A termék csomagolását NE TÉPJE SZÉT ÉS NE DOBJA KI, mert csomagolás nélkül nem áll módunkban a terméket visszavenni! (Higiéniai okok, stb.)
• Kérjük, hogy a problémás terméket a fenti címre bérmentesítve, ne utánvéttel küldje vissza, röviden mellékelve egy levelet a problémával. 
• A 60 napos garanciában – gyári csomagjában – visszaküldött termék postai csomagolására jól láthatóan kérjük ráírni: HASZNÁLT TERMÉK!
• [Fontos tudnunk, hogy a csomagban használt higiéniai termék van, így ennek megfelelően tudjuk kezeljük.]
• A garanciában visszaküldött csomag szállítási díja a Vásárlót terheli, egyéb költség nincs. Exkluzív 60 napos garanciánk keretein belül a terméket csak ugyanolyan termékre tudunk cserélni, pénzvisszafizetés nem kérhető.
• A Magyar Posta illetve egyéb szállító hibájából elveszett küldeményért felelősséget nem tudunk vállalni. Egy terméket minden esetben kizárólag ugyanolyan típusú termékre cserélünk.  

Ha fentiekkel kapcsolatban kérdés merül fel, készséggel állunk rendelkezésére! A raktárak és a termékek kezelését kizárólag a Felnottekboltja.hu cégcsoportba tartozó cégek végzik.

11. Elállás joga

A 17/1999. számú Kormányrendelet alapján minden vevőnek a vásárlástól számított 8 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:
-Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami gyári, minden csomagolási és termékelemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza az eladóhoz. Elállásra vonatkozó igényét azonban e-mailben vagy személyesen kell bejelentenie.
-Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 8 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.
-A visszatérítés ugyanakkor nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie. Valamint abban az esetben, ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a termék súlya alapján kalkulált kiszállítás költségét is, amit kedvezményként az eladó elengedett a házhozszállításkor.
-Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen az eladó részére visszajuttatni, az eladó nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.
-Amennyiben megrendelését a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 3 napon belül lemondja, és interneten keresztül fizetett bankkártyával, akkor a banki tranzakciós költséggel csökkentve utaljuk vissza a bankszámlájára az áru ellenértékét.A 17/1999. számú Kormányrendelet alapján.

Panaszával fordulhat

Amennyiben a fogyasztóvédelmi jogok és jogszabályok betartásával bármilyen problémája van, az alábbi szervezetekhez fordulhat:
- Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Panaszirodája: 1088 Budapest József krt. 6
- Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőségek a megyeszékhelyeken
- Békéltető Testületek megyénként a megyei Kereskedelmi és Iparkamarák mellett
- Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület: 1055. Balaton u. 27
- Egyes településeken működő civil fogyasztóvédelmi szervezetek
- A települési önkormányzatok jegyzői
 

 

Gyártók
Legördülő infós menü
Vásárlási feltételek
Ügyfélszolgálat
1152 Bp., Szentmihályi út 171. fsz.
06-20/ 611-2373
info@felnottekboltja.hu

Kapcsolatfelvétel
Gyakori kérdések
Garancia, pénzvisszafizetés