Ön itt jár: Kezdőlap > Gy.I.K.

Gy.I.K.

Kedves Vásárlónk!

Ha kérdésére nem talál választ a Vevőtájékoztató menüben, úgy kollégáink állnak rendelkezésére.

1. Hogyan rendeljek a webáruházban?

2. Milyen szállítási módokkal tudok fizetni?

3. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadni?

4. Személyes átvétel esetén, miért kell előtte rendelnem a boltban?

5. Személyesen is meg tudom rendelni diszkréten a kért termékeket?

6. Hibás termék esetén mit kell tennem?

7. Hol találom meg a boltot?

8. Pontos időpontot adtam meg a kézbesítéshez, a futár mégis később jött. Miért?

9. Honnan tudom, hogy a kért termék van-e raktáron?

10. Milyen fizetési módok vannak?

11. Vadonatúj terméket kapok?
 



1. Hogyan rendeljek a webáruházban?

Vásárlás lépései:

1. Válassza ki a terméket a webáruház kategóriarendszerén keresztül
2. A „Kosárba” gomb megnyomása után a termék a jobb oldalon látható virtuális kosárba kerül.
3. A rendelés összeállítása után kattintson a jobb oldali kosár ikonra, ahol a megrendelőlap összesíti megrendelt termékeket, majd a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra
5. Ha minden adatot pontosan megadott, kattintson az oldal alján látható MEGRENDELÉS gombra!


2. Milyen szállítási módokkal tudok fizetni?

a). Személyes átvétel Üzletünkben - Budapest XIV.ker Szntmihályi út 171.

b). Futárszolgálattal - előre utalással

c). Futárszolgálattal - utánvéttel


3. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadni?

Előfordulhat, hogy a termékekkel vagy a szállítással kapcsolatban egyeztetnünk kell Önnel, aminek leggyorsabb formája a telefon, és kiszállításkor a futár is telefonon keresni fogja.


4. Személyes átvétel esetén, miért kell előtte rendelnem a boltban?

Cégünk minden rendelést a központi rendszerünkben rögzít – ahol minden egyes terméknél bőséges információk találhatók (termék kinézete, anyaga, mérete, ára, raktárkészlete, stb.). Ez Önnek kényelmes és diszkrét (nem kell idegen értékesítővel az intim igényeiről vagy problémáiról beszélni, stb.), valamint időt takarít meg.


5. Személyesen is meg tudom rendelni diszkréten a kért termékeket?

Természetesen.


6. Hibás termék esetén mit kell tennem?

Egy bizonyos terméket - ami esetleg gyári hibás - kizárólag ugyanarra a típusú termékre tudunk cserélni. A műanyag termékeket éles használat előtt (miután műszaki hibátlanságát megállapította) meg kell tisztítani (az elektromos részekbe nem kerülhet nedvesség).
Amikor sajnos nem tudunk cserélni (azonnal visszapostázzuk a csomagot), ha:  láthatóan szándékosan eltört, roncsolt, késsel felszeletelt, eltépett termék, vazelintől, olajtól egyéb nem szexuális termékekhez kifejlesztett krémek által okozott anyagsérülés, málás, nem rendeltetésszerű használat (pl. a nem vízálló termék fürdőkádban történő használata), eltört kupak és/vagy elemtartó, elemcsatlakozó érkezik vissza hozzánk. 


7. Hol találom meg a boltot?

Itt meg tudja tekinteni boltunk pontos címét


8. Pontos időpontot adtam meg a kézbesítéshez, a futár mégis később jött. Miért?

Percre pontos időpont sajnos nem tartható, így kérjük, hogy a forgalom miatt kalkuláljon bele egy kis eltérést. 


9. Honnan tudom, hogy a kért termék van-e raktáron?

Minden egyes terméknél jelöljük, hogy az raktáron van-e, vagy beszerzés alatt áll.


10. Milyen fizetési módok vannak?

a). Készpénzes fizetés átvátelkor üzletünkben

b). Banki átutalás


11. Vadonatúj terméket kapok?

Igen, természetesen. Kizárólag bontatlan, higiénikus termékeket csomagolunk és küldünk.
 

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

  • Cím: 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. fsz.
  • Nyitva tartása: minden nap 12-19-ig
  • E-mail kapcsolat: info@felnottekboltja.hu
  • Telefon: 06-20/ 611-2373

 

Gyártók
Legördülő infós menü
Vásárlási feltételek
Ügyfélszolgálat
1152 Bp., Szentmihályi út 171. fsz.
06-20/ 611-2373
info@felnottekboltja.hu

Kapcsolatfelvétel
Gyakori kérdések
Garancia, pénzvisszafizetés